Ons verhaal…
Al snel nadat we met ons bedrijf startten, begonnen mensen ons te vragen waarom we eigenlijk met Stadsjuwelen zijn begonnen. Ze zijn benieuwd naar het verhaal áchter ons merk en willen weten waar onze mooie zilveren sieraden vandaan komen. We vertellen je graag ons verhaal. Dit is waarom we doen wat we doen. Dit is ons verhaal.
Gekke, drukke, perfecte wereld
Voor veel mensen is het best een gekke, drukke wereld. Andere mensen zoals je liefje, je kinderen, je ouders, je vrienden, je werkgever en collega’s verwachten van alles van je en doen beslag op je tijd of energie. Natuurlijk wil je graag aan hun verwachtingen voldoen maar dat is niet altijd makkelijk. Soms doe of zeg je dingen die eigenlijk helemaal niet bij je passen om toch maar aan die verwachtingen te voldoen. Terwijl anderen een perfect, relaxt en succesvol leven lijken te leiden. Als je hun posts op social media mag geloven, tenminste.
Trouw blijven aan jezelf
En toch. Trouwen blijven aan jezelf, ondanks alle eisen en verwachtingen van anderen, is het allerbelangrijkste. Dat is dan ook precies waar wij voor staan. Onze Stadsjuwelen zijn bedoeld voor echte Rotterdammers die trouw willen blijven aan zichzelf. Door onze juwelen te dragen, word je herinnerd aan wie je was toen je werd geboren. Zonder wat anderen van je willen of van je vinden. Puur natuur. Puur Rotterdams.
Rotterdam in je bloed
Want waar je ook bent, met wie je ook bent, en wat of wie je ook maar van je stuk brengt: je bent altijd en overal Rotterdammer. Dat is wat blijft. Rotterdam zit in je bloed. In Rotterdam liggen jouw mooiste herinneringen. In Rotterdam liggen jouw roots. In Rotterdam kom je altijd thuis. Rotterdam vergeet jou nooit.
Eerlijk ondernemen
Onze sieraden worden bovendien handgemaakt in Indonesië. Ze zijn van hoogwaardige kwaliteit (925 zilver keurmerk) en hebben een Rotterdams nuchtere prijs. Bij andere vergelijkbare merken betaal je vooral voor de naam. Voor ons is eerlijk ondernemen niet alleen een kwaliteitsproduct voor een goede prijs voor de producent en de verkoper, maar ook voor consumenten zoals jij! Niks lucht. Niks dure marketingcampagnes. Gewoon beide beentjes op de grond. Ook heel Rotterdams, zeg maar!
0 reacties